Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris visita. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris visita. Mostrar tots els missatges

dimecres, 14 de novembre del 2012

Dimarts: Visita al MNAC

Ahir vam estar convocats sobre les 16h a Plaça Espanya per fer una visita al MNAC (Museu Nacional d'Art de Catalunya). Ens vam dividir en tres grups per fer diferents visites.
Les visites als tallers eren:
- So i color
- Dansa de fades i follets
- Històries en relleu
El meu taller era so i color i estava dirigit per nens de P3, P4 i P5. Per tal de dinamitzar la visita i l'explicació de les obres, el guia utilitzava un titella anomenat el juglar Geroni i a través d'ell feia més interactiu el taller. Prèviament, és molt aconsellable que treballin els temes a l'escola, juntament amb una cançó que s'envia des del museu per que se l'aprenguin i a la visita ja la puguin cantar.
                









Amb aquesta cançó, el guia capta l'atenció de tots els nens i fa que mostrin interès en l'explicació. La visita estava formada per cinc obres, a continuació us deixo un recull d'imatges on podreu veure-ho amb més detall.
L'objectiu d'aquesta sortida era poder conèixer la metodologia que fan servir al museu per ensenyar als més petits les obres més destacades.