Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Educació Física. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Educació Física. Mostrar tots els missatges

dilluns, 12 de novembre del 2012

Dilluns: 1r dia de la SAE

Aquesta tarda ens hem trobat tots a l'estació de ferrocarrils de Baixador de Vallvidrera per fer un recorregut de 12 km amb una durada estimada de 3 hores des de la mateixa estació fins a Sant Cugat. 
L’objectiu d’aquesta sortida era gaudir d’un espai diferent, poder relacionar-nos més amb els companys/es de la classe en un ambient que no era l’habitual, fomentar el treball en equip i la cooperació en grup i conèixer una altre experiència. 
Un cop estàvem tots reunits a Baixador de Vallvidrera ens vam organitzar en petits grups de 8-10 persones i cada un d'ells tenia uns fulls amb unes indicacions per no perdre’ns i unes preguntes que havíem de contestar durant el recorregut
Aquí us deixo una fotografia d'uns quants grups que ens vam trobar a mig camí en una de les parades.  
A meitat del camí aprofitant les vistes que teníem vam fer unes fotografies i així vam aprofitar per descansar una estona.
I finalment us deixo una fotografia del meu grup just a l'acabar el recorregut en el Pi d'en Xandri:
Com a conclusió, crec que es van complir tots els objectius marcats pel nostre professor d'educació física, en Juanjo. Ha sigut una molt bona experiència i ens hem pogut relacionar amb gent que no coneixíem gaire, fent així un treball en equip i cooperant entre nosaltres.