Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris elboncomunicador. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris elboncomunicador. Mostrar tots els missatges

dilluns, 24 de desembre del 2012

L'evolució de Josep Cuní

Paral·lelament a aquest bloc també estic fent un seguiment d'en Josep Cuní mitjançant el següent bloc, us deixo el link perquè pugueu consultar-lo:
Aquest treball és en grup i per tant cadascú va ficant entrades a mida que succeeixen coses interessants ja sigui del programa, d'una pàgina web, facebook, twitter...
Ara us ensenyo un dels vídeos que hem fet en el nostre grup i hem penjat al bloc:

  

dilluns, 5 de novembre del 2012

El bon comunicador: Josep Cuní


Fa uns dies en Jordi Simón, el nostre professor de GTIC, ens va proposar fer un treball anomenat “El Bon Comunidor”. Aquest consisteix a formar grups de 5 o 6 persones i mitjançant un suport audiovisual treballat a classe, exposar de manera clara i objectiva el motiu per el qual vam decidir que és un bon comunicador
El nostre grup està format per la Judit Esteve, l’Anna España, l’Alex Guerrero, la Laura Ber, la Míriam del Moral i jo, Xenia Ferrer i hem escollit que el nostre bon comunicador sigui en Josep Cuní i Lladuet . És periodista, presentador de TV (actualment presenta el seu propi programa 8 al dia que és on més ens centrarem), també ha treballat en la ràdio i hem cregut que té moltes vies per poder-lo seguir (Facebook, Twitter, Blog, entrevistes..) i poder defensar el nostre treball notablement.